Snel hoog in google

Algemeen Zoekmachine optimalisatie forum.

Snel hoog in google

Berichtdoor raven » vr jan 15, 2010 11:10 am

Enkele acties die goed voor mij werken als ik een nieuwe pagina heb gemaakt:

1. Plaats een bericht op dit forum en binnen 4 uur is hij vindbaar!
2. Plaats een keyword rijke nieuwskop/bericht op NUjij.nl en Ekudos.nl en verwijs naar de pagina
3. Vermeld het bericht bij de social media sites zoals twitter en facebook
4. Bookmark de pagina in bijvoorbeeld Delicious (Social Bookmark Site)
3. Meld je RSS feed aan bij diverse rss sites
4. Blogs aanmaken op WordPress.
5. Werk aan je linkbuilding
6. Gebruik de belangrijkste trefwoorden en verwerk het in je blog.
7. Zet links naar je website op een blog
raven

Re: Snel hoog in google

Berichtdoor BHVtotaal » za jan 16, 2010 12:52 pm

1. Plaats een bericht op dit forum en binnen 4 uur is hij vindbaar!
2. Plaats een keyword rijke nieuwskop/bericht op NUjij.nl en Ekudos.nl en verwijs naar de pagina
3. Vermeld het bericht bij de social media sites zoals twitter en facebook
4. Bookmark de pagina in bijvoorbeeld Delicious (Social Bookmark Site)
6. Gebruik de belangrijkste trefwoorden en verwerk het in je blog.

3. Meld je RSS feed aan bij diverse rss sites
4. Blogs aanmaken op WordPress.
5. Werk aan je linkbuilding
7. Zet links naar je website op een blog

Even een onderverdeling gemaakt tussen "een pagina promoten" en "je site in het algemeen promoten" :)

Over nujij.nl, het is natuurlijk afhankelijk van wat voor site je hebt, maar wij zitten in de online retail. Als wij een baanbrekend nieuw product hebben gepubliceerd, wordt het dan niet als spam gezien (door de bezoekers van nujij.nl) wanneer je dat komt promoten?

Verder gebruiken wij inderdaad ook delicious en werken wij aan linkbuilding, maar dan wel gericht: reageren met een link naar je site op een slagers-blog is voor ons niet zo relevant, het is wel een link, maar een link op een site over reanimatie, ehbo of bhv is meer waard i.v.m. de context.
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Berichtdoor dino4949 » ma jan 25, 2010 3:05 pm

Ik blijf zeggen dat alle links die je krijgt helpen bij een betere positie. Ook al is ie van de slager. Logisch is wel dat een link van uit je eigen niche zwaarder weegt.
Ik ben er ook van overtuigd dat je zeker moet varieren met de diverse links.
dino4949

Berichtdoor pilatessonsbeek » di feb 23, 2010 3:45 pm

Beste mensen,

Sinds ik Twitter krijg ik vele malen meer bezoekers op mijn website. Niet altijd levert dat de conversies op die ik beoog, maar waarschijnlijk wel een hogere ranking.

Groet,

Marjolein
pilatessonsbeek

Berichtdoor danielz » di feb 23, 2010 7:11 pm

Bhvtotaal, je kunt inderdaad niet zomaar een bericht op nujij.nl of ekudos plaatsen dit is vaak meer voor informatie sites en blogs en niet geschikt voor webwinkels in de meeste gevallen.
Voor webwinkels geef ik je een tip; Meld je aan op www.webwinkelnieuws.com , PR 3 en je kan er gratis en gemakkelijk nieuwsberichten plaatsen.
danielz

Berichtdoor BHVtotaal » wo maart 03, 2010 9:02 am

@danielz: bedankt voor de tip!
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Berichtdoor nicopeter » wo maart 03, 2010 9:35 am

goedendag,

ik ben op dit moment heel druk bezig met een nieuwe site van mij. Het betreft een advertentie site die ik laat bouwen.
kan iemand mij vertellen hoe ik mijn site vindbaar maak binnen google?

op dit moment als je de site intikt www.sexgezocht.com of www.seksgezocht.com kun je hem niet vinden in google wel krijg je een pagina te zien waarin ik heb aangegeven dat de pagina nog bezig is met het bouwen en dat ik binnen kort online ga.

kan iemand mij handige tips en tricks geven om zo goed mogelijk mij neer te kunnen zetten binnen google.

alvast bedankt

groet,

nico peter
nicopeter

Berichtdoor danielz » wo maart 03, 2010 4:22 pm

Nicopeter, Laat inderdaad de site staan zoals die nu is tot dat die helemaal klaar is om online te gaan. Beter zo lang mogelijk offline blijven en ineens live gaan dan online gaan met veel fouten.
Hoe maak jij je site vindbaar? Zoek gerelateerde sites die naar jou kunnen linken. Dit kunnen zijn startpagina's, directory's, webwinkels, blogs eigenlijk van alles als het maar gerelateerd is aan jou onderwerp. Wanneer je deze zoekt kijk dus of ze gerelateerd zijn, de pagerank van deze sites en nog andere belangrijke informatie. (Hier vindt je wel meer over bij seolab.nl)
Tijdens het bouwen van je site kijk goed naar welke keywords je wilt scoren op Google, dit is 1 van de belangrijkste zaken!Dus begin niet zomaar, kijk eerst waar je op wil scoren. Je kunt kijken bij adwords van Google hoevaak er wordt gezocht per woord etc.
Maak social networks zoals Twitter, Facebook en eventueel ook Hyves en Linkedin.
Meld je aan bij Google Webmastertools, creeer en sitemap en voeg die daar toe. Voeg google analytics toe je op site.
Je geeft aan een advertentie site te maken, wanneer je nieuws hebt plaats dit op je social networks en ook artikel sites zoals nujij.nl , ekudos.nl en vele andere websites. En zorg dat je website W3C valid is.
Zorg dat je website W3C valid is. Daarnaast zorg dat je website snel is en maak een goede interne linkstructuur op je site. Dit helpt het indexeren van je site in Google.

Hier heb je denk wel wat aan.
danielz

Berichtdoor dimitri » zo apr 04, 2010 9:07 am

Hoi,

IK heb een nieuw domein aangemaakt, met een nieuwe website voor mijn bedrijf. www.isf-calibratie.com

Ik wordt echter nog niet door google gevonden, heb wel al een aanmelding gedaan.

Yahoo en altavista indexeren mij al wel...

Kijken of dit de zaak kan nespoedigen.

Dimitri
Imaging Science Solutions.

P.s. opbouwende kritiek over mijn website is altijd welkom.
dimitri

Berichtdoor dimitri » wo apr 07, 2010 4:55 pm

Nogmaals hoi,

Volgens mij wordt ik nog niet geindexeerd door google...

Ik heb de meeste dingen die genoemd zijn gedaan.

Hoe kan ik checken of google al van mijn bestaan afweet?.

Dimitri.
dimitri

Volgende

Keer terug naar Zoekmachine optimalisatie