Snel hoog in google

Algemeen Zoekmachine optimalisatie forum.

Re: Snel hoog in google

Berichtdoor Gebruiker2500 » di okt 04, 2011 12:41 pm

Mee eens. Start met een niche en bouw vanuit dat punt verder omhoog.
Website-eigenaren die snel hoog in Google willen komen moeten vooral heel veel gaan bloggen - en dan het liefst met Wordpress als blogplatform.
Originaliteit helpt. Plaats berichten of onderzoeken op je blog waarover nog nooit wat is gepubliceerd. Hiermee kun je snel de aandacht trekken.
SEO beginner
Gebruiker2500

Berichtdoor Anthony Hendriks » do okt 13, 2011 9:03 pm

Interessante info hier zeg!
Sinds augustus aan de slag met mijn website http://www.smart-step.nl, nadat ik het bedrijf heb overgenomen van de vorige eigenaar.
Smart Step is importeur en leverancier van verstelbare tegeldragers voor het snel en eenvoudig aanleggen van een dakterras.
Vreemde was dat het woord tegeldrager en dakterras voorheen niet eens op de site voor kwam, dus vindbaar via google was de site allerminst.
Ja, met Adwords ging het goed, maar dan kost het onnodig veel geld.

Inmiddels veel aanpassingen gedaan qua content. Zie dat het langzaamaan van week tot week beter wordt.
Heb wel de spider duidelijk vertelt dat hij iedere week terug moet komen. Kan nu bijna op de dag af voorspellen wanneer er wijzigingen in mijn ranking op zullen treden. Op zich allemaal goed nieuws natuurlijk, maar wat het meest lastig is is die 1e pagina bij google. Ook sinds deze week een extra landingspagina toegevoegd, die niet direct in de navigatie van de site is verwerkt maar wel veel zoektermen bevat. Benieuwd of dit me snel verder gaat helpen.
Heb inmiddels ook al flink wat links verzameld, die ik via de webmaster tools van google kan zien, maar niet via link:www.smart-step.nl
Een goede pagerank blijft dus nog uit, waardoor hoger komen vooral op veel geduld lijkt aan te komen.

Inmiddels webwinkelnieuws via dit forum gevonden, dus daar ook maar eens actie op ondernemen.

Welke goede tips hebben jullie verder nog?
Anthony Hendriks

Berichtdoor adela1107 » di okt 18, 2011 2:24 pm

Dit is mijn eerste keer dat ik bezoek hier. Ik vond zo veel leuke dingen in uw site, met name de discussie. Uit de tonnen reacties op uw artikelen, ik denk dat ik ben niet de enige die alle vrije tijd hier! Keep up the good work.

Nike Air Classic BW bestellen
adela1107

Berichtdoor barbara1110 » di okt 18, 2011 4:59 pm

YES! Ik heb eindelijk gevonden deze webpagina! Ik ben al op zoek naar juist voor dit artikel zo lang!

UGG Classic Cardy Boots 5819
barbara1110

Berichtdoor Furore » ma nov 14, 2011 10:38 am

Linkbuilden blijft een van de belangrijkste onderdelen. Maar zorg dan eerst ervoor dat je on-site optimalisatie er perfect uitziet alvorens je gaat linkbuilden! En begin altijd met een degelijk zoekwoorden onderzoek :)
Furore

Berichtdoor seolab » ma feb 06, 2012 12:23 pm

Links zijn als "stemmen" voor een website of pagina en hoe meer "stemmen" je hebt van hoge kwaliteits websites hoe groter de kans is dat je een hoge ranking krijgt. Seolab verwacht dat in 2012 dit aandeel zal afnemen en dat Google op een andere manier gaat kijken naar de waarde van je inkomende links, maar voorlopig blijft het nog erg belangrijk.
seolab
Site Admin

Berichtdoor REACH Coaching » ma apr 23, 2012 11:13 am

Beste allemaal,

Ik ben sinds een paar maanden bezig met het bouwen van een website voor mijn coachingspraktijk: http://www.reachcoaching.nl
Deze website heb ik gemaakt via websitemaker.nl, het zelfbouw programma van Mijn Domein.

Nu zeggen veel mensen dat het goed zou zijn om een landingspagina te maken. Weet iemand of dat ook kan, bij een site die is gemaakt met websitemaker? Zelf kan ik dat niet vinden.

Alvast bedankt!
Mireya
REACH Coaching

Vorige

Keer terug naar Zoekmachine optimalisatie