Interessante info hier zeg!
Sinds augustus aan de slag met mijn website
http://www.smart-step.nl, nadat ik het bedrijf heb overgenomen van de vorige eigenaar.
Smart Step is importeur en leverancier van verstelbare tegeldragers voor het snel en eenvoudig aanleggen van een dakterras.
Vreemde was dat het woord tegeldrager en dakterras voorheen niet eens op de site voor kwam, dus vindbaar via google was de site allerminst.
Ja, met Adwords ging het goed, maar dan kost het onnodig veel geld.
Inmiddels veel aanpassingen gedaan qua content. Zie dat het langzaamaan van week tot week beter wordt.
Heb wel de spider duidelijk vertelt dat hij iedere week terug moet komen. Kan nu bijna op de dag af voorspellen wanneer er wijzigingen in mijn ranking op zullen treden. Op zich allemaal goed nieuws natuurlijk, maar wat het meest lastig is is die 1e pagina bij google. Ook sinds deze week een extra landingspagina toegevoegd, die niet direct in de navigatie van de site is verwerkt maar wel veel zoektermen bevat. Benieuwd of dit me snel verder gaat helpen.
Heb inmiddels ook al flink wat links verzameld, die ik via de webmaster tools van google kan zien, maar niet via link:www.smart-step.nl
Een goede pagerank blijft dus nog uit, waardoor hoger komen vooral op veel geduld lijkt aan te komen.
Inmiddels webwinkelnieuws via dit forum gevonden, dus daar ook maar eens actie op ondernemen.
Welke goede tips hebben jullie verder nog?