Google Resultaten

Algemeen Zoekmachine optimalisatie forum.

Google Resultaten

Berichtdoor R3dDevil » vr jan 28, 2011 10:08 pm

Hallo allemaal,

Ik zit met de volgende situatie:

Mijn website is orangedevdesign.nl, hiervoor ben ik druk bezig met SEO ook voor het meeste algemene woord "webdesign". Nou is het geval dat ik hiermee 3 weken terug op de 97ste plek stond en een paar uur later weer verdween.

Een week later stond ik op de 93e plek, daar stond ik 3 dagen ongeveer.

Nu keek ik vanmiddag weer en stond ik op de 67ste plaats en nu ben ik weer verdwenen.

Er zit dus een stijgende lijn in, maar mijn vraag is nu:
Waarom verdwijn ik steeds? Dat is voor mij een raadsel...

Mijn beste gok is, omdat Google een "plek" voor mij aan het zoeken is.

Graag krijg ik jullie mening.

M.v.g.
Dennis de Groot
R3dDevil

Re: Google Resultaten

Berichtdoor Keesbekkema » vr apr 08, 2011 9:09 am

Waarom je verdwijnt. Geen idee. Misschien webgeschiedenis aan/ uit staan?
Feit is wel dat plaats 50 of hoger niet interessant is om gevonden te worden.

Je zou eens kritisch moeten kijken naar je h1, teksten op je pagina en niet geheel onbelangrijk: investeren in linkbuilding.
Ik zou de website insteken op lokale vindbaarheid. Dus in combinatie met provincienaam/plaatsnaam ivm de concurrentie.
Keesbekkema

Berichtdoor seoconsulent » wo apr 20, 2011 10:22 am

Ik denk dat je zelf druk bezig bent met backlinks creeeren naar je website.
Google probeert een plek voor je te vinden. Hier moet je je niet druk over maken.Als je dit ziet is het vaak zo dat je op een gegeven moment zult stijgen.
Je staat momenteel op plek 33. Je hebt nu +-370 backlinks. Probeer sites te vinden die gerelateerd zijn aan webdesign. Creeer backlinks d.m.v forum posting, blog commenting, social bookmarking (ekudos,tagmos etc), schrijf artikelen op sites zoals infonu.nl,artikelpost.nl. In 42% van al je anchor teksten gebruik je het woord "webdesign". Je bent goed op weg. Je moet proberen je te plaatsen in top 10 van google. Dan pas krijg je meer bezoekers via zoekmachine. Helaas heb je gekozen voor een moeilijke keyword. Top 10 concurrentie heeft tussen de 5 - 30 duizend backlinks. Alles is natuurlijk mogelijk. Veel succes.
seoconsulent

Berichtdoor evdm » di apr 26, 2011 1:03 pm

ik heb het een keer nagekeken, je staat volgens mij nu 32ste. Een tip voor je blogs: zet er een datum bij, dat geeft een beter overzicht voor je lezers.
evdm

Berichtdoor coolzzz » ma aug 15, 2011 9:51 am

Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent!
Linkbuilden en je site promoten is altijd belangrijk. En zorg dat je interessante info op je site hebt(Uniek en regelmatig nieuwe stukken)
coolzzz

Keer terug naar Zoekmachine optimalisatie