Aantal keren in de zoekresultaten zichtbaar

Algemeen Zoekmachine optimalisatie forum.

Aantal keren in de zoekresultaten zichtbaar

Berichtdoor WEB5 » ma jan 10, 2011 10:06 am

Ik dacht dat je maximaal 2x met een domein getoond kon worden op de eerste pagina maar ik zie nu dat dit 3x is. Weet iemand wanneer dit is aangepast? Of heb ik het mis en was het altijd al 3x?
WEB5

Re: Aantal keren in de zoekresultaten zichtbaar

Berichtdoor michielb3 » wo apr 27, 2011 8:46 am

Als je bedoeld dat je site maar 2 of 3 keer op de eerste pagina van google kan staan moet ik je ongelijk geven.
Zoek op "itoshop" je vind www.itoshop.nl op de eerste 3 plekken.
Zoek op "healthcity sportmarkt" en je vind ons weer op de eerste 3 plekken.
Zoek op "kites 2011" en we staan op de 5e plek.
Zoek op "kiten schiermonikoog" en we staan weer op de 5e plek.
Zoek op "liquid force 2011" en we staan op de 6e plek.

Dit zijn al 5 zoektermen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Als je het echt alleen over je hoofddomein hebt, ook deze staat met deze zoekwoorden op de eerste pagina.
Het lijkt mij dan zelf ook niet dat hier echt een beperking opzit, zolang jou pagina maar interessant content aanbied over het bijbehorende zoekwoord.
michielb3

Berichtdoor Backlinkcenter » vr mei 13, 2011 7:27 pm

Er zit geen limiet aan de hoeveelheid plaatsen die jij kan innemen in de zoekresultaten.
Ook moe van al die ineffectieve linkruils? Regel een stel Kwaliteit Backlinks voor een lage prijs! - Backlinkcenter.nl
Backlinkcenter

Berichtdoor Steven_Lemmens » ma mei 23, 2011 8:53 pm

Ik denk dat hij het anders bedoelde.

Als je verschijnt op de voorpagina voor een bepaalde zoekterm, is het mogelijk dat twee of drie resultaten op de eerste pagina van jouw website zijn, als jouw website kei relevant is voor de huidige zoekterm.
Bekijk ook eens mijn website. Vergroot de vindbaarheid van je website aan de hand van SEOForum.be! http://www.seoforum.be
Steven_Lemmens

Berichtdoor Uli » wo jun 01, 2011 8:06 pm

@Steven: ik denk dat hij met 1 zoekopdracht bedoelde :)
Uli

Berichtdoor Steven_Lemmens » do jun 02, 2011 2:52 pm

@Uli: ik heb het ook over 1 zoekopdracht. Een website die echt relevante content heeft, kan tot drie keer onder elkaar verschijnen in de zoekresultaten voor één zoekopdracht ... Er staat dan nog een linkje onder met "Meer resultaten van voorbeeld.com". Als je daar op klikt, krijg je er nog eens drie denk ik.
Bekijk ook eens mijn website. Vergroot de vindbaarheid van je website aan de hand van SEOForum.be! http://www.seoforum.be
Steven_Lemmens

Berichtdoor michielb3 » ma jul 04, 2011 9:10 pm

Als het over 1 zoekopdracht gaat sta je maximaal 3 keer in de zoekresultaten. Tegen deze tijd zullen dit meestal ook de eerste 3 zijn.
Daar onder staat een linkje: "Meer resultaten van ***". Als je hier op klikt kan er een variërend aantal linken bijkomen, meestal rond de 4.
Als je daar op geklikt hebt krijg je meestal de link: "Toon alle resultaten van ***". Je staat dus vaker in de resultaten maar op het begin zullen er maximaal 3 getoond worden.
michielb3

Berichtdoor Gebruiker2500 » di jul 12, 2011 9:09 pm

Topicstarter reageert niet meer. Ben benieuwd of zijn vraag nu is beantwoord of niet.
Heeft iemand enig idee waarom Google soms meerdere resultaten van hetzelfde domein weergeeft bij een bepaalde, relevant zoekopdracht i.p.v. één URL.
SEO beginner
Gebruiker2500

Keer terug naar Zoekmachine optimalisatie