Linkedin Profiel PR & links

Linkedin Profiel PR & links

Berichtdoor seomysite » do maart 11, 2010 3:24 pm

Sommige Linkedin profielen hebben een PR waarde

De link naar mijn eigen website zit geen rel="nofollow" aan maar gaat wel via een soort redirect (javascript). Volgens mij blijft de anchor text ook intact.

Volgens dit forum bericht geeft deze wel PR waarde door.

Dus deze link ziet er bijvoorbeeld zo uit:

Code: Selecteer alles
http://www.linkedin.com/redirect?url=http//www.mijndomein.nl

Dat zou dan interessante mogelijkheden scheppen vooral als je veel connecties hebt en of lid bent van veel netwerken.

Of zie ik dat nou niet goed?
seomysite

Re: Linkedin Profiel PR & links

Berichtdoor danielz » do maart 11, 2010 10:50 pm

Ik heb wel eerder gehoord dat een account op Linked in wel goed is voor je Seo. Daarom heb ik er ook 1 aangemaakt voor mijn webwinkel met een link en beschrijving van mijn website....
Maar of het nog beter zou zijn als je veel connecties hebt voor je SEO vraag ik me af..
danielz

Berichtdoor guapamedia » zo jul 11, 2010 12:49 pm

Ik zou me niet voor kunnen stellen dat het aantal leden op je social media pagina uit kan maken voor je pagerank..
Als zijn ook voor mij de wonderen de wereld nog niet uit!

Hoe meer leden hoe beter het natuurlijk is voor het aantal bezoekers op je site. Dit kan natuurlijk wel weer bijdragen aan je PR!

Suc6
guapamedia

Berichtdoor BHVtotaal » za jul 24, 2010 3:05 pm

Wij hebben al maanden lang een twitter-account, maar we hadden vrij lang geen followers en waren ook niet vindbaar in Google (althans, niet binnen twitter.com). Ik heb een aantal gerelateerde twitteraars gefollowed, waadoor er weer wat mensen uit dat netwerk ons zijn gaan followen. En sindsdien verschijnt onze twitter-pagina ook ineens in de Google resultaten!

Dus ik denk dat het aantal connecties binnen sociale media zeker van invloed is! Is ook logisch, want veel connecties = hogere relevantie.
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Keer terug naar Social Media Marketing