door danielz » ma dec 13, 2010 10:58 pm
Beste Clarence,
Wat verwacht je met zo weinig inkomende links? Je hebt er nog geen 100 zou ik zeggen. (tenminste als ik kijk naar in inkomende links via seolab.nl)
Dat is vrij weinig om op dat keyword een goede positie te behalen, je staat momenteel 66ste als ik zo even kijk.
Probeer meer en meer links te krijgen, er zijn nog tientallen meer links die je kunt krijgen naar jouw website. Doel vooral op de gerelateerde websites uiteraard.
Wat je al kunt doen voor verbeteringen is maandelijks een berichtje op webwinkelnieuws, nubericht.nl en andere persberichten site met daarin een link naar jouw website.
Het grootste probleem ligt waarschijnlijk aan je linkbuilding, je kunt kijken naar je concurrenten die wel op de eerste pagina staan waar zij hun links vandaan krijgen. Registeer je bij seomoz.org waar je veel gratis seotools hebt en daar kun je de meest waardevolle links zien die je concurrenten krijg en probeer deze links ook te krijgen. Ga na bij elke site die boven jou staat op het woord administratiekantoor of zij eventueel een link willen uitwisselen.
Ga op zoek naar gerelateerde forums en blog met betrekking tot administratie en wees daarop actief en zet een link in je handtekening.
Succes.