Wat meer...

Hier kan je al je SEO vragen stellen die je hebt over het vindbaar worden van een website of pagina

Wat meer...

Berichtdoor LCX » vr maart 26, 2010 11:00 am

Al een hele poos probeer ik mij website http://www.airventureballooning.bete optimaliseren. Dit lukt redelijk. Op een bepaald ogenblik stond ik halverwege de tweede pagina in Google op algemene zoektermen als ballonvaart.

Nu ben ik op een tweetal weken plost teruggezakt naar de 4de pagina. Bovendien zijn er een aantal sites die blijkbaar niet van de eerste pagina te krijgen zijn. Vermoedelijk via hulpmiddelen? Ik heb al enkele bedrijven op bezoek gehad en die stellen allemaal heel diverse zaken voor. De ene wil mijn voleldige site rebuilden, de andere gaat iets aan mij site hangen waarmee ik op pagina 1 zou komen.

Wanneer jullie mijn site bekijken, wat zou ik dan nog meer kunnen doen? Ik weet bvb. dat mijn titels te lang zijn, is dit van heel groot belang? Ook heb ik nog geen 'heads'.

Graag jullie suggesties en info.
Lenny Cant
Ballonvaren
LCX

Re: Wat meer...

Berichtdoor danielz » vr maart 26, 2010 12:39 pm

Mooie website.
Nog enkele kleine dingetjes die ik tegen kwam:
- Maak je website W3C valid..Je homepagina bevat al 26 errors en 41 warnings.
- Maak een blog op je website en plaats daar af en toe een artikel met doorverwijzingen naar je site. Post deze artikelen op nieuwsberichten sites.
- Kijk waar je concurrenten hun inkomende links van krijgen en zorg dat jij die links ook krijgt. En blijf regelmatig zoeken naar meer gerelateerde links.
- Meld je aan bij Dmoz.
- Doe aan social networking..Twitter/Linkedin etc..
Posters bestellen doet u bij Posters-kopen.nl. Collectie van meer dan 300 verschillende Posters!
danielz

Berichtdoor LCX » di apr 13, 2010 10:17 am

Thanks Daniel.

Ik heb Twitter accounts. Is het een voordeel dat ik dit meld via een icoon op de mijn site of maakt dit geen verschil?
Nieuwsjes post ik via mijn eigen nieuwspagina op de site wat te vergelijken valt met een blog. Is het aan te raden om ook nog een aparte blog te hebben (op een andere server bvb.)?

W3C en heads wordt aan gewerkt.

BTW; is de lengte van je titel echt zo belangrijk? Maw, zal ik een lagere positie hebben als ik bvb een titel heb van 100 karakters ipv 60?
Lenny Cant
Ballonvaren
LCX

Berichtdoor michiel » vr mei 07, 2010 5:33 pm

Op mijn website heb ik ooit een artikel geschreven over woorank, daar kan je veel goede SEO tips vandaan halen.

Ook is jou domeinnaam niet geweldig, als je wilt scoren op de term ballonvaart dan helpt het als dat in je domeinnaam staat.

En als laatste je title tag staat vol met zoekwoorden, misschien vind google dat leuk maar vind de gemiddelde bezoeker dat wel leuk? Probeer in 60 woorden te beschrijven waar de pagina over gaat zodat iedereen die jou in google ziet staan weet waar de pagina over gaat, en misschien wel naar jou website gaan.
michiel

Berichtdoor lolzzzman » zo sep 19, 2010 7:08 pm

Ik heb niets aan te vullen qua seo maar wel iets over je mailto link. Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van mailto links er zijn namelijk bots op het internet zoekend naar e-mail adressen. Ik vervang dit soort links altijd door een contact formulier.
De volgende websites heb ik gemaakt en zo goed mogelijk verbetert met de hulp van seolab:
Webdesign en SEO
Communicatie adviesbureau communicabel
Goedkoop mijn auto verzekeren
lolzzzman

Berichtdoor jansena » do okt 14, 2010 1:41 pm

Probeer je pagetitle max 60 karakters te gebruiken.
Google toont er maximaal 60, andere zoekmachines gaan tot 100, maar het is niet netjes als je je titel halverweg afgebroken ziet.
En probeer te bedenken hoe een bezoeker zou zoeken op ballonvaarten en die als pagetitle te gebruiken.
Dus bijv. "Ballonvaart maken in België"

Zorg dat je pagetitle of een variant ervan ook terugkomt in je pagina zelf.
Het liefste in een h1 tag..en niet in een image alt tag zoals je nu hebt.
jansena

Goedkope !!!!

Berichtdoor kay9 » di maart 08, 2011 2:38 pm

zodat iedereen die jou in google ziet staan weet waar de pagina over gaat, en misschien wel naar jou website gaan.

Hoi lieve!
Hoe doe je deze dagen!
Ik kocht een tas en schoenen op een grote online shop www.order2com.com

Ze bieden alle soorten goederen en vele merken.

Geloof me, u vindt er iets wat je wilt Directe toegang tot de.

Blij om dit met jullie delen! Met vriendelijke groet

AIR MAX NIKE Dsquared Shoes Air Max Nike Shoes Dolce & Gabbana Shoes

ADIDAS SHOES DUNK SHOES AIR SHOES ED HARDY SHOES

CONVERSE SHOES ARMANI SHOES UGG ASICS SHOES ATO SHOES
kay9

Keer terug naar Seo vragen over je eigen website