Hallo,
Mijn naam is dimitri valkenburg, en ik heb sinds een jaar of 3 een website(http://www.issonline.nl)
Deze website gaat over "ISF calibreren" wat ik in de avonduren doe, naast een gewone full time baan. Een ISF calibratie is eigenlijk het optimaal instellen van diverse beeldweergevers(lcd, plasma, projectie etc.)volgens een amerikaanse norm, die ook door de filmindustrie wordt gehanteerd.
De website is gemaakt met "what you see is what you get webbuilder", een programma dat sommigen mischien wel kennen. Basicly een programma dat een leek kan gebruiken om een redelijk uitziende website te bouwen.
Website gemaakt, gepubliceerd en dan is het afwachten geblazen...
Ik werd wel door google geindexeerd, maar niet hoog.
Toen een abonnement genomen bij metatags.nl. Dit bedrijf meld je aan bij zo'n 200 zoekmachines, en kost je 35 euro p. jaar.
Verder heb ik nog:
Ook geexperimenteerd met de title/description van alle webpagina's.
Een aantal links naar mijn website geplaatst, met weer een backlink.
Een sitemap geplaatst
"geprobeerd" anchor tags te maken.
Ik vind zelf dat ik nu wel aardig scoor, voor hetgeen ik als leek gedaan heb om beter zichtbaar te worden, maar ik heb het idee dat de interne onzichtbare structuur van mijn website niet goed is. Ik zou graag beter willen scoren, en daarvoor ben ik ook eigenlijk hier beland. Ik zou graag wat meer potentiele klanten willen bereiken, d.m.v. een slim opgezette website.
Ik heb begrepen dat WYSIWYG webbuilder menu's opbouwd in "menu script" en dat google hier een hekel aan heeft, en de voorkeur geeft aan pure html?...
Kan iemand mij mischien wat tips geven, en wellicht een soort plan opstellen om mijn zoekmachine ranking te verbeteren?.
Alvast bedankt,
Dimitri