Header

Hier kan je al je SEO vragen stellen die je hebt over het vindbaar worden van een website of pagina

Header

Berichtdoor LCX » ma jul 11, 2011 10:43 am

Ik heb momenteel geen header tags op mijn website.

Ik begrijp dat je H1, H2, ... tags kan ingeven. Deze zijn kennelijk heel belangrijk. ALs ik die nu wil invoeren, mag ik dan enkele belangrijke zoekwoorde na elkaar plaatsen? Dus bvb H1: Ballonvaart en ballonvaren? Maakt het verschil of je bvb. 'en' gebruikt tussen de zoekwoorden? En doe ik dan bvb. beter een H1 als ballonvaart en een H2 als ballonvaren?

Mijn website http://www.airventureballooning.be.

Als jullie nog tips hebben om mijn site te verbeteren steeds welkom.
Lenny Cant
Ballonvaren
LCX

Re: Header

Berichtdoor Hoemaak » ma okt 10, 2011 10:06 pm

Wat algemene dingen
- H1 is belangrijker dan h2 etc..
- Probeer maar 1 keer H1 te gebruiken (als je een korte webtekst hebt).

Ik zou gaan kijken waar je op gevonden wilt worden. Wil je op ballonvaart op die pagina gevonden of ballon varen? Zorg ervoor dat de keyword waarvoor je gaat op h1 staat. en kan je bijvoorbeeld bij h2 de andere gebruiken. (Google ziet dat ze met elkaar te maken hebben). Je kan bijvoorbeeld ook een andere webtekst maken en die richten op de andere keyword.

Andere tip:
Probeer ook h2 te gebruiken als je een langere webtekst heb. Beter voor de bezoeker en beter voor de zoekmachine.
Misschien heb je ook last van duplicate content (je urls veranderen binnen een pagina steeds(als ik op een interne link klik), maar daar moet je zelf maar is uitzoeken =)
Hoemaak

Berichtdoor bestoptimalweb » wo okt 12, 2011 5:15 am

Je kunt binnen de H1 ook met <span> werken
bestoptimalweb

Berichtdoor James » do okt 20, 2011 7:15 pm

Doe wat het beste is voor gebruikers.

Ik raad je af om 2 soortgelijke zoekwoorden in dezelfde <h1> te plaatsen met de gedachte dat je op beide woorden vindbaar wil zijn.
Kies je belangrijkste, meest relevante zoekwoord en plaats dat woord in de <h1>.

De <h2> is meer een sub-onderwerp van de <h1>

Bijvoorbeeld:

<h1>Ballonvaart in Antwerpen</h1>

<h2>Wat kost het?</h2>

Deel het hoofdonderwerp op in sub-onderwerpen. De sub-onderwerpen zijn dan de <h2>, <h3> e.d.
James

Keer terug naar Seo vragen over je eigen website