Forum op je website

Hier kan je al je SEO vragen stellen die je hebt over het vindbaar worden van een website of pagina

Forum op je website

Berichtdoor jansena » do apr 08, 2010 3:59 pm

Een forum op je website kan veel bezoekers naar je site trekken?
Maar wanneer kun je het beste een forum starten? Want als je nog honderden bezoekers per dag hebt is een leeg forum ook niet aantrekkelijk.

Hoe kun je het beste een forum opzetten om snel resultaat te zien?
jansena

Re: Forum op je website

Berichtdoor danielz » do apr 08, 2010 5:55 pm

Slim is wanneer je een forum start, enkele topics te maken en niet meteen heel een uitgebreid forum te beginnen. Zo zul je eerder actieve topic's hebben op je forum en komen mensen eerder met elkaar in contact. Je kunt altijd na verloop van tijd uitbreiden hoe meer bezoekers en leden je krijgt op je website.
Posters bestellen doet u bij Posters-kopen.nl. Collectie van meer dan 300 verschillende Posters!
danielz

Berichtdoor BHVtotaal » vr apr 09, 2010 9:16 am

Ik sluit me aan bij danielz. Vaak zie je dat als een site een forum wilt beginnen, voor ieder onderwerp een nieuw (sub)forum aanmaakt. Niets is zo afstotend als een forumoverzicht met onder elkaar "Topics: 0; Posts: 0;". Start met één forum, gebruik tags indien nodig (bijv. "[SEO] Wanneer komt Caffeine nou uit?"), en breid uit as you go.
BHVtotaal

Berichtdoor lolzzzman » zo sep 19, 2010 6:55 pm

Wat ik zou doen is een forum maken en daar interessante topics op aanmaken en kennissen hierop laten reageren. Meestal breid zo'n kring zich dan vanzelf uit.
De volgende websites heb ik gemaakt en zo goed mogelijk verbetert met de hulp van seolab:
Webdesign en SEO
Communicatie adviesbureau communicabel
Goedkoop mijn auto verzekeren
lolzzzman

Keer terug naar Seo vragen over je eigen website