'Share' buttons

Stel vragen over hoe u uw website moet optimaliseren voor een hogere ranking en deel SEO tips.

'Share' buttons

Berichtdoor Webbertje » ma dec 06, 2010 4:24 pm

Hoi iedereen!

Ik ben aan het overwegen om buttons op mijn website te plaatsen zodat die onmiddellijk kan worden gedeeld via bvb. Facebook of Twitter.

Ik zag al addthis.com.

Nu los van het addthis systeem heeft Facebook zelf bvb. ook de 'recommend' of 'like' knoppen die ja op je site kan plaatsen?

Is er voor de zoekresultaten een verschil tussen bvb het toevoegen van zo'n addthis.com code of een knop van Facebook? En is er nog een verschil qua resultaat als je een 'Recommend' button gebruikt of een 'Like this' button?

Ik ben eerlijk gezegd niet echt geneigd om heel veel verschillende van die knoppen op mijn site te zetten. Vandaar graag jullie advies of dat nuttig is en indien ja, welke best te kiezen.

Bedankt!
Webbertje

Re: 'Share' buttons

Berichtdoor BHVtotaal » wo jan 26, 2011 3:12 pm

Ik zou me allereerst afvragen of zo'n knop je bezoekers niet afschrikt. Richt je je op een particuliere markt dan is zo'n button natuurlijk wel OK, maar als ik op een zakelijke site een button tegen kom dan is dat toch een afknapper. Verder heb ik inhoudelijk geen technische kennis van die knoppen :)
BHVtotaal

Re: 'Share' buttons

Berichtdoor danielz » wo jan 26, 2011 6:24 pm

Ik (denk) dat het echt niks uitmaakt, omdat uiteindelijk hetzelfde bericht op Facebook of Twitter komt..Ik zou gewoon kiezen welke je het mooiste bij je website vind passen.
Posters bestellen doet u bij Posters-kopen.nl. Collectie van meer dan 300 verschillende Posters!
danielz

Keer terug naar SEO tips en technieken