Blog om Pr te verhogen

Stel vragen over hoe u uw website moet optimaliseren voor een hogere ranking en deel SEO tips.

Blog om Pr te verhogen

Berichtdoor danielz » di jan 19, 2010 1:02 pm

Ik wil binnenkort een blog gerelateerd aan mijn site maken voor mijn webwinkel om zo betere resultaten in Google en natuurlijk een hogere Pr door een link te plaatsen naar mijn webwinkel. Nu heb ik niet het grootste verstand van blogs en vraag ik me af welke blog gemakkelijk zijn voor dit soort dingen? Het moet gewoon een blog met artikels worden gerelateerd aan mijn webwinkel. Hoeft niet zo uitgebreid.
Misschien dat hier mensen zitten die me tips kunnen geven voor zo blog en me een goed blog site kunnen geven waar je (gratis) een blog site kan maken?

Mvg,
Posters bestellen doet u bij Posters-kopen.nl. Collectie van meer dan 300 verschillende Posters!
danielz

Re: Blog om Pr te verhogen

Berichtdoor BHVtotaal » di jan 19, 2010 1:31 pm

Je zou kunnen kijken naar eenvoudige blog-software als Wordpress of Joomla. Voor wat betreft gratis blog's kun je googelen op "weblog". Web-log.nl heeft een pagerank van 6, dus dat is al mooi meegenomen.

/edit: zie ook http://www.problogger.net/how-to-write- ... g-content/
BHVtotaal

Berichtdoor danielz » do jan 21, 2010 12:03 am

Bedankt voor de info.:) Denk er inderdaad over na om weblog of iets dergelijks als blogspot te gebruiken.
Posters bestellen doet u bij Posters-kopen.nl. Collectie van meer dan 300 verschillende Posters!
danielz

Berichtdoor dino4949 » ma jan 25, 2010 3:13 pm

Ik heb ook blogspot geprobeerd en veel tijd in gestopt, bij werkte het helaas niet.
Nu heb ik zelf een domein maar weer geregistreerd en dat werkte wel. Ik kan je zeker wordpress aanraden, die hebben vele gratis plugins die je verder kunnen helpen.

S6
dino4949

Berichtdoor martine » zo feb 21, 2010 9:24 pm

Ik heb ook blogspot geprobeerd en veel tijd in gestopt, bij werkte het helaas niet.
Nu heb ik zelf een domein maar weer geregistreerd en dat werkte wel. Ik kan je zeker wordpress aanraden, die hebben vele gratis plugins die je verder kunnen helpen.

vraagje; hoe wist je dat het niet werkte en nu wel?! ben benieuwd!
martine

Berichtdoor RobinKoorn » ma apr 12, 2010 7:16 am

Ik kan je ook WordPress aanraden (gebruik het zelf ook). Het is makkelijk op te zetten en te beheren.

succes!
RobinKoorn

Berichtdoor Dreamwebs » wo jun 02, 2010 11:35 am

Geef mij maar Drupal... Hier kun je echt alles mee!, wordpress is ook wel oké, maar als je eenmaal met Drupal hebt gewerkt wil je niets anders meer!

Zoek het internet maar eens na en vergelijk ze.
Dreamwebs

Berichtdoor DragolinDesign » wo jun 02, 2010 10:52 pm

Drupal is idd geweldig, ik gebruik het zelf ook op mijn websites, maar Danielz vroeg om een simpele manier om snel een blog op te zetten en dan is Drupal toch iets te ingewikkeld

Als je je blog wilt gebruiken om je score in google te verhogen dan moet je die op je eigen website inbouwen (onder je eigen domeinnaam), anders heeft het imo weinig zin ;)

Succes!
DragolinDesign

Berichtdoor BHVtotaal » za jun 19, 2010 1:58 pm

Ha, Drupal is inderdaad niet eenvoudig. Het is wel een topsysteem waar echt alles mee kan. Nadeel is dat je server daarmee niet in safemode kan draaien, en je dus in veel gevallen je eigen server zal moeten huren. Dus eenvoudig? Nee.
BHVtotaal

Berichtdoor jansena » za okt 16, 2010 10:04 am

Is het beter een blog op je eigen site te maken of beter via een ander domein zoals bijv web-log?
En als je de blog op je eigen site maakt, wat is dan beter een subdomein of niet:
blog.mijndomein.nl
of
domein.nl/blog

Graag jullie input!
jansena

Volgende

Keer terug naar SEO tips en technieken