Wanneer PR update?

Discussieer met andere gebruikers over het laatste SEO nieuws en updates.

Wanneer PR update?

Berichtdoor danielz » vr feb 05, 2010 9:02 pm

Wanneer denken jullie ''ongeveer'' dat de volgende page rank update zal plaats vinden? Natuurlijk weet niemand het precies, maar kan er wel ongeveer een gok worden gemaakt.
danielz

Re: Wanneer PR update?

Berichtdoor seolab » vr feb 05, 2010 10:37 pm

De laatste pagerank update was afgelopen 31 december, meestal zijn er 4 per jaar, ik denk 1 april?
Bekijk hier de data van de afgelopen keren dat er een PR update was.
http://www.seolab.nl/pagerank-update_nieuws-18.html
seolab
Site Admin

Berichtdoor BHVtotaal » vr feb 12, 2010 12:02 pm

Een update zou welkom zijn! We stijgen graag weer naar onze oude positie. Verwachting is maart/april.
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Berichtdoor danielz » di feb 16, 2010 9:32 pm

Een update zou inderdaad erg welkom zijn, zit ook erg te wachten wanneer deze eindelijk weer komt. Denk dat ik ongeveer op pr 3-4 uitkom met een beetje geluk.
danielz

Berichtdoor BHVtotaal » di apr 06, 2010 2:35 pm

Niet gestegen naar de eigen positie, maar weer omlaag. Jullie?
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Berichtdoor danielz » di apr 06, 2010 3:52 pm

Heel raar, bij mij van p0 naar p1 gegaan. (Site is net nieuw) Toch had ik minimaal pr 2-3 verwacht, bijna al mijn backlinks zijn gerelateerd ook al zijn ze niet altijd even hoge pr maar wel kwalitatief goed. Daarnaast heb ik een link op Dmoz en veel pr 3+ links.. en toch kom ik uit op een p1. Beter dan niets in ieder geval:)
danielz

Berichtdoor Tycoon » di apr 06, 2010 5:02 pm

Leuke stijgingen aan mijn kant, http://slotsspelen.net in 1 x naar pr4 gegaan en de rest allemaal 1 a 2 erbij. Verder zou ik me totaal geen zorgen maken om pr, zolang je gelijk blijft/stijgt in de belangrijkste zoekresultaten voor je site is er niks aan het handje.

@ BHV, de opbouw van je websites is niet echt bevorderlijk voor de vindbaarheid, ik denk dat een nieuwe/goede opbouw er voor zal zorgen dat je website weer omhoog zal knallen qua pr.
Plaats je site op: Nujij - Ekudos - Digg .. Eigen creactie: slots spelen
Tycoon

Berichtdoor BHVtotaal » wo apr 07, 2010 7:52 am

Ik ben benieuwd wat je bedoelt. Als je doelt op het frame, dat is een beperking van de software die we gebruiken (hoewel er aan een migratie wordt gewerkt). Maar het frame wordt door javascript geladen en wordt enkel gebruikt als geheugenopslag. De pagina's bestaan zelf geheel uit de code op één pagina (i.t.t. oude frames-sites waarbij de navigatie in een ander frame dan de content stond). Doordat crawlers doorgaans geen javascript uitvoeren, zien deze het frame uberhaubt niet.

Overigens hadden we een jaar geleden, toen we de software ook al vier jaar gebruikten, een PR van 2 punten hoger dan nu.
BHVtotaal

Berichtdoor Tycoon » wo apr 07, 2010 9:22 am

Hey BHV,

Ik zie het ja, de website wordt inderdaad per pagina geïndexeerd op google, maar volgens mij is content uitlezen voor google onmogelijk? Volgens de googlebot simulator van seolab.nl iig geen content te bespeuren. Verder zie ik maar een paar unieke meta-description teksten, veel van hetzelfde.

Misschien niet voldoende aan linkbuildig gedaan? externe sites die naar BHV verwijzen in waarde gedaald? Zolang je goed blijft scoren op de belangrijkste zoekwoorden zou ik me er niet druk om maken :)
Plaats je site op: Nujij - Ekudos - Digg .. Eigen creactie: slots spelen
Tycoon

Berichtdoor BHVtotaal » wo apr 07, 2010 9:53 am

Zowel Google als de seolab-simulator kunnen pagina's uitlezen hoor :) De META-descriptions zijn inderdaad veel gelijk, helaas weer een beperking van onze software. Hoewel iedereen roept dat meta-tags niet meer worden meegewogen vind ik het wel altijd zo netjes om een juiste description (of keywords) mee te geven, en baal ik hier al een tijdje van. Maar verder ondervinden we er weinig last van.

Onze PR is wel gedaald, maar ik heb niet echt het idee dat we nu meteen zijn gedaald in de zoekresultaten. Zo wordt ook maar weer de relativiteit van Pagerank aangetoond.
BHVtotaal

Volgende

Keer terug naar SEO nieuws en updates