Wanneer PR update?

Discussieer met andere gebruikers over het laatste SEO nieuws en updates.

Re: Wanneer PR update?

Berichtdoor jansena » do apr 08, 2010 1:57 pm

Tycoon, je vertelt dat je van pagerank 1 naar pagerank 4 bent gegaan. Heb je hier nog iets specifieks voor gedaan.
Heb je enig idee hoeveel backlinks je hebt en welke pagerank deze backlinks hebben? Zover ik weet kun je pagerank 4 toch alleen maar krijgen als je een aantal backlinks met pagerank 5 hebt of honderden backlinks met pagerank 1 of 2 bijvoorbeeld.

Ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat ik ook kan stijgen van pagerank 1 naar pagerank 4
jansena

Berichtdoor Tycoon » do apr 08, 2010 8:24 pm

Hey Jansena,

Van 0 naar 4 , website bestaat pas sinds 13 Jan 2010. Wat ik ervoor gedaan heb?

Eigenlijk alle dingen die op dit forum/seolab.nl ook behandeld worden. Enige minpuntje is dat ik er zo'n 1 tot 4 uur per dag mee bezig ben (voor al m'n sites). Dit doe ik enkel voor m'n serps (hoog komen met de goede zoekwoorden). Pr maakt me geen fluit uit, enkel een indicatie van hoe je bezig bent.

The keyword: Veel kwalitatieve/gerelateerde backlinks verzamelen. Niet teveel lullen en erover lezen maar keihard eraan werken!

(in de tijd van 2 a 3 van deze posts kan je alweer een blog bericht schrijven/ linkje ruilen/ startpagina maken/ social bookmark plaatsen etc.)
Plaats je site op: Nujij - Ekudos - Digg .. Eigen creactie: slots spelen
Tycoon

Berichtdoor jansena » do apr 08, 2010 9:49 pm

Ok. Dat is dan helemaal snel in 3 maanden tijd van 0 naar 4.
Het klopt dat je er veel tijd in moet steken. Wij zijn vooral bezig geweest om meer goede content te schrijven, meer pagina's. Metatags aanpassen.
Twitteren etc.

Maar als ik het zo hoor is toch backlinks verzamelen the keyword.
Bedankt voor je reactie. Dan wordt dat de focus voor de komende maanden.
jansena

Berichtdoor BHVtotaal » vr apr 09, 2010 9:20 am

Er zit natuurlijk ook een zekere wisselwerking in: heb je veel goede content, dan kun je veel links verwachten. Zeker bij bruiloften heb je de kans dat iemand blogt/twittert over een bezoek aan jouw bedrijf. "Richt je op de bezoeker en Google volgt vanzelf", zei een spreker eens op een seminar.
BHVtotaal: leverancier van blusdekens, AED-elektroden, brandwondenzalf, afzetlint en ebooks
BHVtotaal

Vorige

Keer terug naar SEO nieuws en updates