Tweets versturen in de toekomst

Tweets versturen in de toekomst

Berichtdoor raven » di jan 26, 2010 10:29 pm

Actief met Twitter bezig zijn veel tijd, gelukkig zijn er veel handige websites waar je je tweets in kunt plannen voor de toekomst, hieronder heb ik een lijstje samengesteld. Mijn favoriet is Hootsuite, Hootsuite is snel en overzichtelijk en voor meerdere social media netwerken te gebruiken.

1.HootSuite
Met HootSuite kunt u meerdere Twitter accounts beheren evenals uw Facebook en LinkedIn. Je kan ook foto's, video's en documenten aan de tweets toevoegen, tweets in plannen en tweets lezen, beantwoorden, enzovoort.
2. Twuffer
Twuffer heb ik lang gebruikt, erg gebruiksvriendelijk, maar helaas traag.
3. CoTweet
CoTweet is een platform dat helpt bedrijven en klanten te bereiken via Twitter.
4.Dynamic Tweets
DynamicTweets is er voor bedrijven als voor particulieren om tweets op elk gewenst tijdstip te versturen.
5.FutureTweets
Met FutureTweets kan je ook tweets in de toekomst sturen, voeg ook grappige foto's aan de tweets toe, of draai de tweets om.
raven

Re: Tweets versturen in de toekomst

Berichtdoor Bas Spierenburg » di feb 09, 2010 3:24 pm

Ik heb HootSuite ook in gebruik en het bevalt mij prima!!
Bovenaan in Google? Vier het met een Ballonvaart bij BAS Ballonvaarten. http://www.basballonvaart.nl
Bas Spierenburg

Berichtdoor martine » zo feb 21, 2010 9:08 pm

Bedankt voor de tips, ik ga er eens naar kijken! Het lijkt mij soms wel handig om een tweet vooraf in te kunnen stellen!
martine

Berichtdoor lolzzzman » zo sep 19, 2010 7:57 pm

Ik persoonlijk ben nog niet helemaal into twitter. Ik denk dat als mensen niet twitteren wat ze doen ze zo 2x zoveel kunnen doen. Als iemand me het tegendeel kan bewijzen, dan graag.
De volgende websites heb ik gemaakt en zo goed mogelijk verbetert met de hulp van seolab:
Webdesign en SEO
Communicatie adviesbureau communicabel
Goedkoop mijn auto verzekeren
lolzzzman

Keer terug naar Social Media Marketing